Vinterplats

Samtliga vinterplatser finns på Mölnviksvarvet. Segelbåtar finns på nedre plan och övre plan, stora motorbåtar finns på nedre plan och mindre motorbåtar finns på mellanplan. För segelbåtar finns en planbas och för motorbåtar finns en planbas för nedre plan och en för mellanplan, kontaktuppgifter till dessa finns under fliken kontaktpersoner.

Ansökan om vinterplats
Logga in på ditt konto i BAS, välj kön för vinterplats och fyll i dina uppgifter.

Uppsägning av vinterplats
Sista datum att säga upp sin vinterplats är 15 augusti, därefter startar en ny vintersäsong där nya medlemmar ska kunna erbjudas plats, det är därför viktigt att säga upp sin plats i god tid.

Nyckel till Mölnvik skall återlämnas i samband med uppsägning. Debitering av vinterplats fortskrider fram tills dess att nyckel har återlämnats till båtklubben och medlem är borttagen ur vårt platsregister.

Kontaktuppgifter för uppsägning av vinterplats och återlämnande av nyckel, se fliken kontaktpersoner.